Bilia är en helhetsleverantör med ett brett utbud av produkter och tjänster inom bil- och serviceaffären. Vår målsättning är att ge våra kunder en bättre upplevelse, i stort som smått. Genom omtänksamhet och kompetens vill vi skapa goda relationer med våra kunder, så att de väljer att komma tillbaka till oss. Det uppnår vi genom att:
-
Uppfylla våra myndigheters, medarbetares och övriga intressenters krav.
-
Bekräfta och sätta kunden i fokus, både utifrån behov och önskemål samt val av produkter och tjänster.
-
Få våra leverantörer att dela Bilias fokus på omtänksamhet och kundtillfredsställelse.
-
Öka kunskapen och medvetenheten kring kvalitetsfrågor hos anställda.
-
Skapa förståelse för att alla funktioner i bolaget är beroende av varandra.
-
Regelbundet mäta och utvärdera våra processer så att de gynnar verksamhet och kund.
- Uppmuntra konstruktiv återkoppling, ständig utveckling och Best Practice.